Mevaaaa ödeme aşamasında bekliceksin yattığı zaman orda tutarı yazıyo e devlette kayıtlı banka ibanın varsa direk ibana yatıyo bende aldım bide sosyal hizmetlere gidiyosun senle bebeğin kimliğini veriyosun analık parası alıyosun 300 tl yanlış hatırlamıyosam analıktı belki zamlanmıştır ben ekimde 300 almıştım