Kızlar ben usutmustum kızıma geçti Tamda diş cikartiyor ateşi 36 buçuk çıkıyor başı sıcak duzunli kalpol veriyorum ateşine bakıyorum doktora götürmeli miyim kaynanamlar eşim doktora götür yarın diyip duruyorlar ben de biliyorum hoş ama şuan çok normal degilmi bu durum usutmedi için ilaç vermio bazı doktorlar ki 1 yaş altı olduğu için balgamı yok bişi diyin bana sıra aldım bn yinede kontrole götürüm