Merhabalar sizce arnica köpüklüm kahve makinesi nasıl kullanan var mı memnun musunuz
Askoglumm arzum mocca kullanıyorum arnicayı bilmiyorum üstte kalsın
Askoglumm karaca hüps kullanıyorum memnunum
Kullanan yok mu