Ayla35 9.ay biticek ve hala adet olmadım.sezeryan doğum yaptım ve hiç dr da gitmedim kontrole falan:/ acaba dr bunun için bi ilaç gibi bişey verir mi yoksa boş gönderir mi sizce çok rahatsız edici geliyor bana 😕😕
Gozde25 Ayla35 emziren annelerin çoğunda oluyor canım süt koruyor diye korunmadan ilişkiye girme yengem bu lekilde 3 aylıkken hamilr kaldı 1 sene sonra düzeliyor diye biliyorum 🙂
tuubadem Ayla35 ilk oğlumda 13 ay olmadım doktora gittim ve en doğal normal olan bu daha ne istiyorsun dedi eskiler de olmazmış dedi ikinci oğlum şuan 9 aylık ve yine olmadım adet bu arada ben de sezeryanla doğum yaptım.ve cidden adet olamamak sinir bozucu
Aybukealtintas Ayla35 sadece emziriyorsan 1 yıla kadr normal canım 1 yıldan sonra devam ederse doktor a görünebilirsin, benimde 7 ay oldu dogum yapalı hala olmadım
2cocukluhayat2 Ayla35 1 seneye normal diyorlar cmm. Eğer 1 seneden sonra olamazsam doktor ilaç veriyor oluyorsun. Mesela benim ilk doğumumda 15. Aylıktı bebeğim oldum
Ayla35 Makbuss bnm kız meme aşığı ondan galiba adet olmuyorum 😊 Allah sabır versin hepimize 🙃 çok sinir bozucu rahatsız edici durum
Busss Ayla35 çok şiddetli olurdu benim adet ağrılarım. Şimdi ilk gün çok hafif bi ağrım oldu onun dışında bir sorun olmadı canım