Bebegim 2 aylik daha once hic boyle yapmazdi 2-3 gundur huzursuz ve gazli surekli agliyor ya uyuyayacak ya sut icecek yoksa agliyor ayagimda sallayinca duruyor ama ben alistirmak. Istemiyorum daha once kendisi uyuyordu atak haftasi olabilir mi sizce tecrubeli anneler yardim sallamadan nasil sakiestire bilirim ?