Hanımlar 4 aylık olduk sayılır artık ne oynayacagım ne yapacagım bilmiyorum açıkcası sıkılıyoruz da😂 oyuncaklarla oynayabilşr mi artık çıngırak var bitane ama onlada oynamayı öı bilmiyor henuz yoksa sevmedi mi bilmiyorum ne yapabilşrim bazen çok sıkılıyoruz elimden bay gelmiyor örnek bsyker paylaşırsanız sevinirim 😇