Kızlar doktora gittik bugün bebeğim 4 aylık 8.600 gram çıktı. Meme reddinden dolayı ( ne denediysem olmadı bu arada ) sağıp veriyorum. 1 saate bir içtiğide oluyor doktor 3-4 saatte emzir dedi benim kız sürekli istiyor uyurken bile istiyor ben doktoru dinlesem çocuk açlıktan ağlıyacak sürekli benim gibi olan varmı? Emzirmeyi denedim çocuk doymadı ayakta emziriyorum yok kollarım kopuyor doktor emzir diyor olmuyor ya olmuyor benim bebeğim ne isterse o artık. Pes ettim