yaseminoztrk Seymaarda35 şuan kullanmıyorum ama ilk 4 ay birsürü gaz damlası kullanmıştık en iyi gelen nurse harveys oldu ama tabi biogai ile destekledik
Seymaarda35 yaseminoztrk aynı bizde de ikisi var bugün vermedim ikisini de nasıl olduğunu gözlemliyorum şuan yarına kadar bakalım nasıl olucak zaten akşamları veriyordum
Damlali Bizde kullaniyoruz canim duzenli kullanimda kesinlikle ise yariyor denemedigimiz gaz damlasi kalmadi en iyisi nurse geldi minnagima
Seymaarda35 Damlali ay ne güzel iyi gelmiş bizde şurubu var pek bi işe yaradığını düşünmüyorum galiba
Pembemandalin Damlali düzenli kullanım derken nasıl kullanıyorsunuz ben iki öğün arasına sıkıştırıyor um çok da vermek istemiyorum ama çok da fayda etmiyor gibi
yaseminoztrk Seymaarda35 15 gün her gün aynı saatte verdikten sonra ancak etkisi oluyor bu şekilde doğru sonucu göremeyebilirsiniz. Doktor tavsiyesidir bu arada
Mrs_sonmez Seymaarda35 kullandık hiçbir işe yaramadı kabız yaptı benım kızımı ayrıca damla dan cok şurubu iyi geliyor dedi doktorumuz biogaia ve sab simplex en iyi gelen damla oldu kızımın gaz sancıları bıcak gibi kesildi
Pembemandalin Mrs_sonmez sap Simplex çok zorda kalınca ver doktorum bana da bağırsak düzenin bozar dedi siz nasıl kullanıyorsunuz
Mrs_sonmez Pembemandalin doktorum günde 4kez 6şar damla dedi ama ben günde bir kez 6damla veriyorum o bile iyi geldi bize
Damlali Pembemandalin sabah 11 de 5 damla veriyorum oglen 3 de biogaiya veriyorum aksam 7 de tekrar 5 damla nurse gece 11 de 8 damla nurse veriyorum