Merhabalar ikizlerim 13 aylık eskiden çok güzel yerlerdi ama son 3-4 gündür ağızları açmıyorlar sadece muz yiyoruz geçici bir dönem midir acaba dişleri de kabarmış biraz ondandır diye düşünüyorum umarım geçicidir. Siz iştahsız bebeklerinize ne yapıyosunuz acaba?