1 aylık kızım var. Sanırım 2.haftada alıp kullanmaya başladım. Hep aynı saatte verdim ama sanki damlayı verince iyice sancılandı kıvranıyo gibiydi. Denemek için bi kaç gündür vermiyorum daha iyi gibi ama arada gazı oluyo tabi. Kimyon çayı veriyorum şimdilik. Böyle olan var mı