Liyuzamomm öncelikle bebişniz hayırlı olsun. Bebeişiniz henüz sizden ayrıldığının farkında değil, hala kendisini sizin bir parçanız olarak düşünüyor. Sizin kokunuz, kalp atışınız onu rahatlattığı için kucağınızda durmak istiyordur, siz sık sık emzirin ve tentene teması ihmal etmeyin. Benim beneğim de böyleydi, ben çözümü kanguru kullanmakta buldum❤️