Doğum yapalı 1 ay oldu. Dışarıdaki dikişler iyileşti gibi sadece hafif bi iz var ama dikiş yerinin orda yuvarlak mercimek kadar bi şişlik oluştu sivilceye benziyo ama iltihap falan yok. Böyle olan var mı neden olabilir? Dikiş atıldığı ilk günler içeriye doğru kıl kökleri vardı yani doktor deriyi içe doğru katladığı için acaba oradan kıl çıkıp şişmiş olabilir mi