Mdmd Bebeğinize şimdiki ismi dışında başka bir isim daha düşünmüş müydunuz ya da pişman olup keşke şunu koysaydim dediğiniz oldu mu???
Mom54554 Mdmd oğlumun ismini seviyorum ama babası razı olsaydı Yusuf Emre koyardım 😀 çok severim bu ismlerin ikisini de ☺️ Yusuf olmaz diye Han koydu . Emre Han oldu öylece 🙂
asiltonunmommysi Mdmd pişman olmadım ama BATIN ismini beğeniyordum tek başına koyulmuyor diye koymadım
Reyna MelekSubasi bende alparslan çok istemiştim ama soyadımız arslan diye olmadı alparslan arslan sonra babası ata koydu 😁
seyhannhri MelekSubasi benim de hep bir oğlum olursa adını Alparslan koyacam dedım.. Sonra esımle tanıstım o da hep nır oğlum olurs Alparslan koyacam demıs. Bunu bırbırımıze belırttıgımızde cok sasırmıstık.. Ama doğuma bı on gun kala anneannesi ruyasında tarık ısmını gordu.. Tabı buarada doğum cıkolatası suslerı hep Alparslan bız de yanına Alparslan Tarık koyduk..
MelekSubasi Reyna İyi yapmışsınız canım😃 Soyadımız arslan olsaydı alp arslan arslan olacaktı soyadı mı adımı belli olmayacaktı bir de ayrı ayrı ismi 2 isim yani soyadı arslan olunca tuhaf olurdu😆
Verammmm Reyna benim bi tanıdığımin da soyisimleri arslan oğullarına alp ismini koydular oldu Alp Arslan çok hoş bence 😊
Adiyokkitabin Reyna ata ismii cooom guzeel yakismis yakisikliya💜 ama alp arslanda guzel olurdu🤗 2.ye artik dusunebilirsin😀😀
Bircicekkiz Reyna ata yerine Alp daha hoş olurmuş bence 😌 resmen şansınızı tepmişsiniz Alp Arslan olurdu 🥰
Akayaycan MelekSubasi İRMA canım evet bende ilk defa duydum annem koydu ismini Türkiye çok nadir bir iki kişi de belki vardır
Memfis- İsim konusu sadece bana kalsaydı Teoman koymak isterdim 🤷🏻♀️ . Eşim öyle aşırı modern isimlerden hoşlanmıyor . Teoman dediğim anda hemen küpeli , gitarlı , alkolik biri olacak gibi düşünüyor 😅
Mom4565 Mdmd kızımın ismin de oğlum ismini de severek koydum pişman değilim 😂 Talha Bora Zeynep Asena 😍
Ilknurharun59 Mom544154 Bizde emir koyduk ama benim içimde hep Yiğit Eren vardı. Nasipse birdahakine 🙏🏻
Teemo07 Mdmd ismi içime sinerek koyduk ama 2. Bir isim daha istedim müsaade etmediler 🤦🏻♀️ onu da eklemek isterdim ‘Gökbörü’❤️
Mom54554 Teemo07 Bizde kırgızlarda gökbörü oyunu var geleneksel . Atlarla yarışıyorlar 🏇 duymuşmuydunuz ?☺️
Teemo07 Mom54554 aaa onu bilmiyordum . Zaten araştırırken göktürkçe isimler baktım. Oğlumun adı Barlas, o yüzden Gökbörü yü de istedim yanına 🙂
Perfect_woman Mdmd Oğlumun ismi Yiğit Alp babası seçti bende onayladım hoşuma gitti ama aklımda kalan isimler var biri Çağlar diğeri de Göktürk eğer bı tane daha oğlum olursa bunlardan birini koyarım 🥰
Tunaminannesi Mdmd kardesimin adi Umut .. eger kardesimin adi umut olmasaydi umut koyardim.. Tuna suan ismi,cok icime sindi ama yigit olabilirdi☺️