Duygugul benim kızımda öyle 4. ayı yeni doldurduk. çok uslu, kolay kolay ağlamayan hatta yattığı yerden kendi kendine uyuyan bir bebekti fakat 3-4 gündür bir huysuz, hep kucakta olmak istiyor, uykusu olduğu halde uyumamak için direniyor ve sonrasında ağlamaktan bayılıyor resmen. cidden çok zorlanıyorum umarım bi an önce geçer 🙏🏻