Selam kızlar 2 aylık bebeğim öğleden somra ve akşama doğru emzirme sırasında memeyi bırakıp ağlamaya başlıyır susmuyor hiç 3 gundur böyle dün dr gittik doymuyor mu acaba diye düşünüyordum kilosu normal çok iyi doyuyor bu dedi mamaya gerek yok dedi ne yapacağımı şaşırdım neden ağlıyor olabilir sizce 😵💫