Kızlar mama fiyatlarını gördünüz mü yılbaşından sonraki fiyatları mama zorunlu bir ihtiyaç değil mi hem bulunmuyor bugün bebeğim dört aylık ve bir aydır sütüm yok mamaya geçtik tamamen 135 TL ye aldığım 900 gr kutu 210 TL olmuş ne yapıcaz kızlar devletin bunu bir lüx den çıkarıp ihtiyaç olduğunu bilmesi lazım gerçekten bu fiyatlardan gına geldi