Kızlar bişey danışmak istiyorum bazı sebeplerden dolayı iki hafta evimizde değil de başka bi yerde kalacağız da kalacağımız odada sadece klima varmış yani ısınma klima ile oluyormuş klima da hasta eder algıysa var ya doğru mudur açsam bebeğim hasta olur mu yada klima rahatsız etmesin diye ne yapabilirim