Bizimde öyle, 10-15 gündür sıralıyor ne zaman yürür bilinmez ama 17-18 beden giyiyor şu an arkasında hafif boşluk kalıyor çekince çıkıyor ayaktan😬 bizde geçen eşimle konuştuk bunu, 1 ay sonra yürüse o beden ayakkabı yok ne yapıcaz diye. ama parmak ucunda yürümenin gelişimsel bi şey olduğunu düşünmüyorum, hepsi öyle başlayıp sonra tam basıyorlar diye biliyorum ama yinede sorun tabi.