Ya eLi ağzında kusturuyır ya eeeeee diyip bağırıp kusturuyor , asla yalnız bırakamıyoruz ya yere koydum bulaşıkları toplamak ıcın hemde oynasın dedim bulantı sesi üstüne fışkırarak kustu ama oyslsyınca küsmüyor gözüm hep üstünde mi olucak ya böyle Olan var mı