Bebeğim 6 aylık ve Allah nasip ederse 2 çocuk istiyorum(eşimde öyle) ama nasıl bir planlama yapacağım bilmiyorum eşim oğlumuz 3 yaşına gelsin çocukluğunu yaşasın o ara hamile kalır o 4 yaşındayken doğurursun diyor bana da en doğrusu bu gibi geliyor ama peş peşe yap sonra da taktır spirali kapat çocuk mevzusunu arası uzayınca zor büyütüyorsun diyen de o kadar çok ki bu da kafama yatmıyor değil. Tecrübelerinizi aktarabilirmisiniz iyiki az/çok yaş var aralarında zorlandım/zorlanmadım vs