Merve-21 cnm benim kızımda 2,5 yasında suan uyku apneside yakaladım cokk tedirgin oldum. Doktoru 3 yasına kadar dayansın dedi ama ymeek yerken zor nefes alıyor artık, gündüz de hep ağızdan alıyor. Mafoldu cocuk. Gece uyuyamazsa getir dedi. Siz nasıl geçirdiniz 2,5 yas oldugu için anesteziden cok korkuyorum napacagımı şaşırdım