Kızlar bebeğim 2aylık ve ben 4aylıkken işe başlayabilirim işe başladğım zaman emzirmek sorun olcak sağdığım zaman çok zor geliyor ve ucu cok acıo wee baby kullanıorm ben çok çekmio gbi sanki işe gderken siz nasıl veriosunuz yarım gün emzirme izni var fakat yinede bebeğim doymaz gbime gelior 6ayımı beklemeliyim sizce ek gıdaya geçtiğinde daha rahat olur hem süt stoğu yapanlar nasıl yapıyor benm iki gögsümüde emior anca doyuor sağmaya hiç kalmıor bile nasıl yapmam lazm