ahmt bayrampaşa belediyesine muhtardan fakirlik kağıdı ile birlikte gidip dilekçe yazıyorsunuz. evinizin kira oldugunu evde tek asgari ücret ile çalışan oldugunu kaçtane çovuk varsa belirtiyor borç kağıtları ile birlikte gidiyorsunz. başvuru yapıyorsunuz heyet karar veriyor 2 ayda bir belli bir miktar market kartına para yüklğyorlar