3yaş 3 aylık oğlum 1buçuk yaşında olmak üzere olan bir kızım. Apartman 3.kat 2 oda bir salon. uyanış saa 5-6 arası gece yatış 9. kızım gündüz 2 kadar uyur oğlum hiç uyumaz. bir odanın içinde bu kadar zamana kadar böyle olacak bilmiyorum. Zaman geçmiyor 15-16 saat bir salonun içinde nasıl zaman geçsin? nasıl geçer. aşagı inemiyoruz ikiside deli dana gibi çılgınlar gibi hareketliler. ikisinide asagı indiremem. bir hafta sonları cıkıp geziyoruz onun dışında 5 gün evin içindeyiz. Postu asıl açmam aslında bunlar değil. geçen gün aynaya bakarken fark ettim morlukları vucudumda. Oglumun kafa atma gibi bir huyu yan bel kemiklerime denk geldi heralde vururken mosmor oralar. kızımı emdirirken gelip vuruyor bazen cok canım acıyor etkiye tepki die bir gün yapıştırmaktan cok korkuyorum. 3 yaşında hala sakinleşmedi hala mantıklı hareket etmiyor. kızım biraz daha sakin ama bir ağlaması var beni çılgınlıklara sürüklüyor. Abisi onu sinir edip ağlatıyor kimi zaman oyuncak kimi zaman yastık fırlatıyor zor susturdugum kızımı düşünün günde kaç kez ağlatıp susturmam gerekiyor. neden böyle biz nerde hata yapıyoruz anlamıyorum. yani biz çok kötü anne babalar değiliz babası onunla ilgilenir sever yanımızda gece aramızda uyur 4 müz aynı yatakta uyuruz sabah beraber uyanırız kahvaltı falan. gece desen oğlum ağlayarak uyanmalar bir türlü susmaz. Kızım desen her yarım saatte bir uyanır gecem gündüzüme karışmış durumda . hatanın nerde oldugunu çözmek istiyorum anlayamıyorum. gündüz yemeklerini düzgün yemedikleri içinmi gece uyanıyorlar hepsini denedim gene uyanıyorlar. Oglum evin içinde oyun oynamaya çalışır mesela ama hepsi tehlikeli koltugun tepesine cıkıp aşağı atlar. Bazen kızımın üstüne cıkmaya çalışır. yemin ediyorım bir gün kızıma bana vurdugu gibi kızıma vursa sakat bırakır allah korusun. biraz karışık anlattım derdimi anladınız. destek alsam bu dönemde hiç bir şey yapmadan gönderiyorlar para tuzagı üstelik cocuga ne yapabilirki. eşim hiç destek yanlısı değil. Hafta sonu yemege gittik. ki her gittigimiz yer aynı şeyi yapar . yahu yerinde otur yerinde yok yerinde oturmuyor. İlla cıkıp kendi basına gezmek istiyor. Yaaa OTURMUYOR. anladınızmı oturmuyor yerinde durmuyor rahat vermiyor. neden böyle yapıyor anlamıyorum… bütün gün buzdolabının önünde açar durur öyle ve bunu 7183991010 kez yapar. neden. kızım da tüm gün emmek istiyor onunda birde bir eliyle diğer göğsümü cimcikliyor izin vermezsem ondada kavga kıyamet. kesmeyi düşünüyorum sütünüde.