Kızlar iki ay önce doğum yaptım bazı sebeplerden dolayı mama veriyorum sadece bu yüzden diyet yapıyorum doktoruma sorduğumda 6 ay sonra spor yapabilirsin dedi fakat intarnet ye 3 ay sonra yapa bilirsin diyo sezryan oldum buarada sizler nasıl bı yol izlediniz fikirlenze ihtiyaç cm var kızlar