Sedaozdemirella bende doğdudğundan beri meme reddi yaşiyorum memeye koyunca kiyamet kopuyor biberonu verince kuzu gibi oluyor dün ilk defa mememi aldi ama her alişta ağzina süt dökülene kadar kavga kıyamet kopuyor dün 8 kere emzirdim emdikten sonra yine ağliyor ağladiği için biberon veriyorum arkasindan içince susuyor