Asya001 Kızlar psikolojim çok bozuk tam ek gıda güzel gidiyor dedim diş dönemindeyiz malum kış sürekli hastalık bi türlü iştahı yok tek ağzını açtığı şey yoğurt diğerlerini zorla yediyorum zaten pütürlü şeyleri de istemiyorum ne yapacağımı şaşırdım
TiniminiKayra Asya001 o aylarda benim bebegimde herseyi yogurtla yiyordu.. yoğurtlu çorba yap canim ben herseyi yoğurtla karistirip veriyodum oyle yiyodu
Zlm Asya001 bizimkide ne versen yerdi şimdi diş cikariyo sanırım pek iştahı yok ama yapacak bişi yok genede ben birşeyler yapıp sunuyorum elbet yine yer