Gfrn ben çok kullandım açıkçası banyo için girip bebegimi ona oturturdum karşıma ya da yemek yerken koyardım hem oynar hem bana bakardi çok uzun süre durmuyordu ama en azindan işimi görüyordum oyun Halisinda yatmiyordu benim kucagimda dik durup otuncaklariyla oynuyordu . Ana kucagini 4 ay falan kullanabiliyorsunuz ama her an işinizi görüyor ben zaten 3 4 aydan sonra kanguru aldım takiyordum sırtıma tüm işimi yapıyordum. Kanguru almayi da düşünebilirsiniz derim .