5 aylıkken lokal yaptırdık şimdi 7.ci ayına girdi benim oğlumda çok hareketli eli kolu durmuyor ve çok ağladı yabacılamış ortamı doktorları sünnet ertesi hiç bir şeyi olmadı acı vs tek sıkntı lokal olması oldu o kadar ağlayacağını bilseydim anestezi yaptırırdım ameliyattan çıktı doktor çok terlettti beni dedi o kadar ağlamış yani 😐