İlkine göre ikinci doğumum daha hızlı ilerledi
Hiç hırpalanmadım çabucak oldu her şey
tabi ki ilk çocukla ikinci çocuk arasında ki zaman dilimi de önemli
benimkilerin arasında 2 yaş var ben buna bağlıyorum, ikiside peş peşe oldu
4-5 sene sonra olsaydı belki bu kadar rahat olamazdım