kutgun Merhaba hanımlar bebeğim 16 aylık yemek yedirirken ekrana bakıyor son iki gündür gözlerini sürekli kırpıyor tedirgin oldum bozukluk olabilir mi doktora götürmeli miyim yoksa ekranı kesip gözlem mi yapmalıyım
Milagrosoreiro kutgun Ekran mı izletiyorsunuz?Hiç göz muayenesi yaptırdınız mı 16 aylık olana kadar?Ben olsam hemen götürürüm yani pimpirikliyimdir
kutgun Milagrosoreiro evet 3 aylıkken rop muayenesi vardı sonra da aynı şekilde düzenli olmuştu tv açık olmaz sadece yemek yerken ve görüntülü konuşma da ekran görür
Milagrosoreiro kutgun Anladım sadece ekrana bakarken oluyosa bi götürün derim belki gözünü rahatsız ediyordur ve kesmeniz gerekir.