Kattyperryy Kızlar cildim çok kuru bu arada güzel bir fondöten onerirmisiniz bide tenimin numarasını nasıl bulabilirim 💄💇💎
Busemertt Kattyperryy mac biraz pahalı ama ben hem cilt rengime hem de cilt tipime uygun göndereni sadece orda buldum 1 sene gidiyor nerdeyse
BalarisiYusra Kattyperryy ben loreal paris ınfaillıble kullanıyorum. bebek cildi gibi yapıyo ve hiç pürüzlü yapmıyor. kırışıklık çizgisi de yapmıyo 😀 Bi çok renk tonları var
Aleynatnr45 3.5 sene olacak gabrini kullanıyorum buradan Bi kozmetikdrn alıyorum devamlı bulamayınca İnternetten getiriyorum mükemmel uygun da