Daha yürümeye başlamadı kızım ama şimdiden fikir edinmek istiyorum,ilk yürüme ayakkabısı olarak makosen tarzı bişey mi alayım yoksa ortepedik ya da anatomik spor ayakkabı mı almam gerekir ? Önü açık bantlı yazlık tarzı bişeyde fena olmaz bu yaza yürüyebilir çünkü yaşını doldurdu,çok kafam karıştı ne almalıyım sizce tecrübeli anneler ???