Aryakc Erken tanı çok iyi diyorlar , düzelir sıkı bir eğitimle diyor doktor , önerisi olan veya çevrede gören yaşayan
Aryakc Adabkc göz teması yön denecek kadar az , imiyle seslenince dönüp bakmıyor , çok hareketli , konulma yok , 1 yaşına kadar her şey normal di sonra gerileme başladı hareketleri , oyuncakla oynamaz , bir şey takılı kalır
Nltka Tableti tv yi kes . Her gün dışarı çıkar . İmkan varsa kreşe götür akranlarıyla vakit geçirsin zımba gibi olur
Aryakc Nltka tv telefon tablet yok, özel ders başladık eve geliyor öğretmen , kreş için erken diyor öğretmen bilmiyorum 🤷♀️
Nltka Aryakc evde sıkılıyor olabilir bak enerjiyi atamıyorlar evin içinde . Dışarı da parka çıkmak dışarıyı görmek çok iyi geliyor diye biliyorum ama sen bilirsin tabiki
minikASLANIM Aryakc TV tablet varmıydi bence evde eğitim yerine akranlariyla olsa daha çabuk ilerleme kaydeder
Mesliza Aryakc size tavsiyem kreşe verin arkadaşımın çocuğu 6 ay evde hocalarla ders aldı hiç bir ilerleme olmadı kreşe başladı 2-3 ay sonra çocuk öyle değişmeye başladı ki biz inanamadık 😍
Aryakc Deletedmom_41 alkış yapardı bıraktı , bababa, dede dersi yapmadı , oyuncaklarla oynamadı , sürekli aynı şeyi eline alıp ona bakmak istiyor , şişe gibi veya farklı bir şeyde ola bilir
Deletedmom_41 Aryakc Merak ettigim son zamanlarda ne olduda cocugunuz bunlari yapmayi birakti ve degisti cok okuyorum boyle 1 yastan sonra degisti diyenleri ne oluyor da degisiyorlar aklima takiliyor
Aryakc Deletedmom_41 1 yaşa kadar her şey normal alkış yapardı bıraktı , bababa, dede derdi sesler çıkarırdı yapmadı , oyuncaklarla oynamadı , sürekli aynı şeyi eline alıp ona bakmak istiyor , şişe gibi veya farklı bir şeyde ola bilir, sürekli zıpla ,
Deletedmom_41 DiDoCe 1 ay sonra 1 yas geliyor ve bende tuhaf oluyorum acikcasi hep annelerden duydugum o zamanlarda degisim basliyor 😐