Mervemerve1 haklısınız. 10.ay gerçekten çok çok zordu size katılıyorum. Üstümden kamyon geçmiş gibiydi o ay ama sonra yeni bir perde başlıyor sanki, kelimeler, belki yürüme, daha çok keşfetme, daha çok verdiklerinizi aldığınızı gördüğünüz anlar. Malesef yorucu ama sonu güzel, bir anda büyümüş gibi gelecek.. Yakınınızda biri varsa destek alın, gidin bir kaç gün kalın, uyuyun, yatın. Bu günlerde geçiyor