attbianne Majesteleri benim kızımın da ilk doğduğunda böyleydi doktor anne karnında sıkışmış düzelir dedi 3 aylık şuan normal
attbianne Majesteleri düzelir merak etmeyin çokta bı sıkıntı varmış gibi durmuyor aslında benimkinin bütün parmakları böyleydi sizin sadece serçe parmakta var
hayal_perest Majesteleri bence o öyle gider gibi duruyor. Çünkü şey anneanneminde sağ ayağında işaret parmağı baş parmağının üstüne biniyor. Ne kadar düzeltsede. Sağlık açısından bi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum
DefneRana3881 Majesteleri düzelir gibi dıruyor canım benim kızımın serçe parmağı yukarda diğerlerinin üzerine doğru maalesef doktor kontrolünde ilerleriyoruz düzelip düzelmeyeceği belli değil . Ama senin ki düzelir bence zamanla
SinemZeynep Majesteleri benim kiziminda serçe parmağının yanındaki oyle altta ama doktor bi sıkıntı olmaz belki ayakkabi giydikçe biraz düzelir dedi 16 aylik kızım biz onu kaju ya benzetiyorum oyle seviyoruz 🤣🤣🤣