Geçen sene kasım sonunda ayvalı tarafında özel deva tıp merkezinde yapıldı. Dikişli, eski usül. Doktor senelerin doktoruymuş, her giden memnun ayrıldığı için biz de tercih ettik. Doktor dua ede ede ve bizlerin refakatinde yaptı sünneti. Hemen de iyileşti. Memnun kaldık tavsiye ederiz. Ücreti de o zaman için 900-950 gibi bi şeydi. Kontrol ettirmek isterseniz gidip gösteriyorsunuz, sorularınızı vatsaptan sorabiliyorsunuz.