MyLoveBoy00 doktorun yönlendirmesi ile diyet yapacaksınız.Bebişi de takip edeceksiniz.Diyet yaparken şikayetlerinde azalma oldu mu diye.Belli bir müddet sonra doktorunuz yavaş yavaş diyeti açacak.Azar azar önce siz yiyeceksiniz.Bebiş emdikten sonra dokundu mu dokunmadı mı kontrol edeceksiniz.Alerji baya derin ve bebeğe özel.Ben bir müddet vegan beslendim mecbur.Sadece emzirdim o süreçte ek gıdaya geçene kadar.Sütüm de azalma veya kalitesinde düşüklük olmadı.Yiyemediklerinin yerine alternatifler koymak gerekiyor.Alerji konusu ile ilgili o kadar çok post var ki isterseniz okuyun ama kafanızı da çok bulandırmayın.Bazı doktorlar çok katı diyeti de yanlış buluyor.Mesela benim kızıma kakao çok dokunmuştu,kakaolu kurabiye yaptmıştım sütsüz sıvı yağlı.Yani sadece süt vs olmayabiliyor.