Oğlum 6 buçuk aylık. Sünnet yaptıracağım ama çok tedirginim. Özeller de çok pahalı olduğu için devlette yaptıracağız ama korkuyorum açıkçası. Beni içeri almazlarsa, ağlarsa, üşürse falan diye … Bir yandan da bir an önce randevu alıp yaptırmak istiyorum çünkü hareketleniyor. Devlette sünnet yaptıran var mı? Nasıl geçiyor? Tecrübelerinizi yazar mısınız 🙏