Benim de kızımda olmuştu.. kan uyuşmazlığımız vardı sonrasında da anne sütü nedeniyle oluyormuş sanırım.. doktorumuz bir ay daha bekleyelim sütü kesmeyelim geçmezse ileri tetkikler var onları yaparız başka bir sebepten mi anlarız demişti.. çok şükür 1 sy olmadan geçti.. eminim sizin de geçer kontrollü olmakta fayda var..