Damlali Bebegim 2 aylik memeyi emerken eziyo gibi hissediyorum aslinda guzelde kavriyo memeyi ama emerken gogus uclarim ve yan tarafi aciyo boyle dayanilmiycak bi aci degil ama neden aciyo anlam veremiyorum ne yapsam gecer acaba ?
Damlali Nryunlu suruyorum onu her emzirme sonrasi suruyorum hemde yagi ısıtipn soguttum suruyorum boyle alt tarafindada emerken damarlarimin acidigini da hissediyorum bazen 😣
Nryunlu Damlali benim 2. Aydan sonra kendiliğinden geçti. Biraz sabır geçer sizinde İnşallah. Rabbim şifa versin.Lansinoh da deneyin
Damlali Nryunlu aminn canim saolasin zaman gectikce bebekde emmeyi tam ogrenir insallah gecer huzurla emzirmek istiyorum artik