Kızlar bebeğim henüz 2,5 aylık ve doktor her emzirme sonrası 2 çay kaşığı su ver dedi doğduğundan beri ama ben hala hiç vermedim çünkü sadece anne sütü ile beslensin istiyorum 6 ay siz ne yapıyorsunuz veriyormusunuz birde hazır suyu da mı kaynatıp soğutup vermem lazım direk verebilir miyim ?