Kızımdan idrar tahlili istedi doktor. Sabah yaptı 11 gibi eşime verdim götürmesi için ama hala götürmemiş iş çıkmış ona gitmiş saat 4 gibi götürürüm dedi ama sorun olurmu yani geçermi etkisi. Yoksa tekrarmı yaptırmam lazım? Eğer yeptırmam gerekirse idrar torbam yok nasıl yaptırabilirim?