Aa33 Ay aşısı oldu bebeğim bugün eve gelince farkettim ki bacağından bayagı kan akmış hafifte morartı var bu durumu yaşayan varmı sizce hastaneye gitmelimiyim aradım hastaneyi ama normal olur dedi doktor yardımcısı