daisymomm Betul8199 baby turco doğadan ve baby me (e bebek) kullandım gerçekten çok memnun kaldım. Şuan molfix kullanıyoruz. Gayet iyi. Sızdırma falan yapmıyor.
BgmEyllEymn Birprenscik merhaba nasılsınız 🤗 bende sleppyden değiştiricem de önlemden memnun musunuz?
BgmEyllEymn daisymomm merhaba nasılsınız 🤗 bende sleppyden değiştiricem de kalıp olarak baby turco nasıl acaba?
daisymomm F0244 bezin etkisi kadar kullandığınız ıslak mendillerinde etkisi var. Sürekli havalandıran ve su pamukla temizleyin geçecektir. Birde bepantol pişik önleyici krem, sudocren veya arko nem yeşil tüp kullanın. Geçmiş olsun
daisymomm BgmEyllEymn merhaba teşekkür ederim çok şükür iyiyiz. Siz nasılsınız ? 🌸Bebeğim 2 aylık 5buçuk kiloyken ben 4 numarasını kullandım. Gayet iyiydi ama bebeğim rahat etsin diyorsanız 5 numara da ideal. Mecburi molfix e geçtim.
BgmEyllEymn daisymomm teşekkür ederim bizde iyiyiz 🤗 oğlum 6 aylık 8 buçuk kilo civarı o zaman 5 mi 6 mı olur acaba 🙄
F0244 daisymomm ıslak mendil yeni doğan iskak mendili poposunu sürekli yıkıyorum dediğiniz kremleri de denedim arkoyu bu gün aldım inşallah bu geçirir az da olsa halen var Molfix den önce ki bezde pişik sorunu yaşamamıştım sızma yaptığı için degistirmistim
daisymomm BgmEyllEymn babay turco nun deneme paketleri var bence 6 numara alın deneyin rahat olursa memnun kalırsanız mega paket alırsınız. İlk etapta mega paket almayın derim 🙂 kimi bebek kilosunu göstermiyor kimiside kilosunun iri duruyor o yüzden. Maşallah 🧿
Melikeeeee Betul8199 Molfixe kullanıyordum goon premium sofy aldım çok güzel primayla yarışır bence içi hep pamuk sızdırma pişik olmadı fiyat çok uygun bence mutlaka denemelisiniz
F0244 daisymomm bayb turco kullanıyorum o da önceki ka daisymomm bayb turco kullanıyorum da sızma oldu goon sipariş ettim inşallah o iyi olur o da olmaz ise bayb me ye de bakacağım