ellerimtombik1 https://imgyukle.com/i/o5MP8e Dün eczaneden aldık içinde bu kadar var baya yarım normal mi?
eylulmin ellerimtombik1 ben de bunu kullanıyordum ama hiç bu kadar yarım değildi. Nerdeyse tam dolu oluyordu.
Haydinn ellerimtombik1 ben 2. Yi alıyorum ikisi de böyle idi başka bi d vitamini de aldım o ada aynı bu şekilde idi kapağı açılmamış olunca geri götürmedim normaldir sanırım hepsini ayrı eczanelerden aldım üstelik
ellerimtombik1 eylulmin ya acaba geri mi götürsem az bir şey de değil baya yarım gördüğünüz gibi açmadım da götürme ihtimalimize karşı
ellerimtombik1 Haydinn burada da normal değil diyenlerde olmuş her ihtimale karşı götüreceğim bakalımyarın