Ceylan-eliz Merhaba bebek temizleme pamuğu olarak ne kullanıyorsunuz. Ben ebebek baby me kullanıyorum. En son 15 paketi 112 tl ye aldım. Uzun süredir takip ediyorum aynı ürün 160 tl
Egehaninannesi Ceylan-eliz civilinikini kullanıyordum o da zam yaptı. e bebekinki bi koli bozuk geldi bitierene kadar canım çıktı. Şimdi 120₺ 12 adet ipek aldım hepsiburadadan inşallah iyidir🤦🏻♀️
Nursena0606 Ceylan-eliz ben de aynı ürünü kullanıyorum. Geçenlerde 135 lira gibi bir şeydi fiyatı. Ben 6 lı aldım.
Aag Ceylan-eliz şokta bazı yerde 5.5 bazısında 7.5 hemde 70 adetli 😆e bebek civik pahalı oluyor. Bim de bulabilirseniz o da 5.5 idi tavsiye ederim
Hsrtgndz Ceylan-eliz ben 6ayliktan beri böyle yapıyorum kuzum cisede tutuyorum bazen yapıyor bazen yapmiyor
Zeynepduru112 Gratiste benri diye bir marka var o çıkartmış tanesi 10 TL ben kullanıyorum parçalanmıyor güzel
Ceylan-eliz Zeynepduru112 ebebektekini de hesaplayınca paketi 10 liraya geliyor ama daha uyguna almıştım daha önce
CaganinAnnesi51121 Çok pahalandı ya napıcaz böyle ben anlamadım. Bir pamuk ya, ıslak mendil alsan daha mantıklı yani 🙇🏻♀️
ayseasel1 Ceylan-eliz malesef bende takipteyim, şubatta e bebek indirimleri oluyor biraz daha idare ederseniz belki onu degerlendirirsinjz. Alacaklarını bekletiyorum bende
Ceylan-eliz ayseasel1 şubata kadar idare eder henüz 2 paketim var inşallah bindirim değilde indirim olur. El kadar kıyafetlere bakıyorum dünya kadar para bir kaç takımı var kızımın makinede döndürüp döndürüp giydiriyorum.