smeyyed ben mum yapıyordum bi ara. Soya, jel. Süslemesi falan böyle. Suan ham maddesine cok fazla zam geldiği için almıyorum 20 tl ye verdiğim mumu 30 a falan vermem lazım ki karim olsun su zamanda da geçim böyle zorken hele, ama fiyatlar düşerse tekrar devam etmeyi düşünüyorum ☺