Selver003 Benim oğlumda egzema var bioderma nemlendirmek için iyi ams yinede tam anlamıyla geçirmiyor kortizonlu kremlerde geçiriyor ama yine çıkıyor duru kullanmayın bence sıvı bir seterjan ve iki durulama yapın sıvı deterjan olarak babys green kullanıyorum kimyasal yok çok iyi yünlü tene temas etmesede uzak durun ne olur ne olmaz ütüleyip giydirin kıyafetlerini şampuan olsrakta mustela kullanıyorum atopik dermatit için olanlardan iyi ama yeterli değil gibi bitince la roche posay almayı düşünüyorum
Selver003 Sürekli nemli tutun vücudu kremleyin banyo sonrası iyice kurutmadan krem yap vs kullanın dalin uni bayb asla kullanmayın nevresim okarakta müslin kullanıyorum sık yıkar veya değiştirirseniz sıkıntı olmaz birde psikolojik okarak rahatlayın bir ara brndr çok kafama takıp üzülüyordum çocuk etkileniyor ister istemez doktor 1 yaşından sonra atlatır inşallah dedi
anayimbenanaaaa Berenikomm mustela şampuanını kestim egzaması geçti. Bir deneyin isterseniz. Kaliteli bir marka olabilir ama oğluma iyi gelmedi demekki. Gıda alerji testi yapıldı hiçbirşey çıkmadı herşeyi denedim meğerse şampuandanmış.
DDG Berenikomm benim de kızımda var egzama. Domates,kakao,susam,fındık,fıstık,soya alerjisi çıktı. Son günlerde bunlardan yediyseniz dikkat edin. Tahin, helva vs. Dikkat etmekte fayda var
Kayram64 Berenikomm bizimde oldu boynunda , göğsünde, sırt ve bacaklarında kabarcıklar oluştu daha önce bir kez daha olmuştu ama onda pekmezde cicibebeden kaynaklı olduğunu biliyordum bu defa etkileyecek hiç bir farklı şey olmamasına rağmen yine oldu ve doktora götürdüğümde atopik dermatit dedi ectopix krem ve minidolin kremi alın dedi kullandık geçirdi ama gözlemliyorum kabarcıklar geçmesine rağmen hala boynunu kaşımaya devam ediyor kendimce yünlü örme yelekten şüphelendim ama tam emin olamıyorum kendimde alerjik bünyeye sahibim antibiyotik alerjim falan var geçenlerde antibiyotik kullanmamız gerekti hocaya dedim alerji olabilir siz her ihtimale karşı alerji içinde ilaç verin diye allerset şurup verdi ve dediğim gibi antibiyotik aldıktan sonra da alerji oldu ama şurup geçirdi. Önceki alerji olduğu durumlarda da zatiden, fenistil falan kullandık ama onlar etki etmedi. Benim tecrübelerim bu şekilde tabi doktorunuz daha iyi bilir daha iyi tanı koyar ve en iyi de siz gözlemleyebilirsiniz neden kaynaklı olduğunu.. geçmiş olsun umarım kısa sürede geçer 🌸
Yabusra343677 Berenikomm ben sureklı degıştırıp yıkıyorum çarşaf yerıne Muşlun kullanıyorum ustunede uyku tulumu ıle çıft katlı muslun kullanıyorum çok banyo yaptırmıyorum sureklı nemlendırıyorum kımseyede öptürmüyorum evı hergun sılıp süpürmek havalandırmak lazım bıde
Yabusra343677 Berenikomm ve unutmayın gelıp geçıcek Allah’ın ıznıyle sabır gerektıren bır ış rabbım yardımcımız olsun bızler ıyı olucagızkı bebeklerımızde ıyı olucak oyuzden morelınızı ıyı tutun ve gelıp gecıcı olucagını düşünün bız anneler evlatlarımız ıçın herşeyın en ıyızını yapıyoruz 🙏🏻
Ceren1234 Berenikomm canım benim kızımda da atopik egzama var doğuştan küçükken sürekli vücut losyonu kullanıyordum şimdide alerji ilacı kullanıyorum çok şükür hafifledi benim kızımin ilaçtan sonra
Pinarrr37 Berenikomm Bizde linola nemlendirici ve sampuanlarini kullandik onlar daha iyiydi daha çok faydasını gördük. Doktor yastık yüzü ve tanine değen kıyafet ipek kumaş olsun demisti. Ama o kıyafetleri giydikmek çok zor. Ve de dar kıyafet gitmeyecek polar kıyafet olmayacak demişti. Sürekli nemlendirici surulecek
tosbigimmm Berenikomm Benim.4 buçuk oğlumda alerji çıktı canm çenesinde boynunda aynı bu şekilde hatta daha beter egzama vardı Doktor ADVANTAN krem verdi sadece 5 gün kullan dedi dediği gibi de yaptım ve 5 günde hemen geçti çok şükür