Bibebisgordumsanki benim bebeğim de 6 aylık çalışan bir anne olduğum için sürekli aktivite yapamıyorum ama işten gelince mümkün olduğu kadar ilgileniyorum otur kaldır egzersizi çırtçırtlı kitaplarla oyun büyük sorular kitabından ve buna benzer kitaplardan birşeyler gösteriyorum. Mutfakta çalışırken mama sandalyesine oturturuorum sürekli kınuşuyorım cee oynuyorum( bu aylarda önemliymiş) ek gıdaya geçeli 2 hafta oldu anca meyvelere geçtim yoğurt ve sebze vermiştim. 3. Haftamızda olduğumyz için 2 öğüne geçtik ( dr önerisi ile) öğlen sebze akşm meyve. Bizim iki alt dişimiz 5,5 aylıkken patlamıştı o yüzden şuan nispeten daha rahatız ama diş zamanı gerçekten hem onun hem bizim için çok yıpratıcı geçmişti.